God morgon!

     Publicerat: 2011-05-06 Kl: 10:17:55 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Äntligen en dag med SOL igen! Idag ska vi vara ute så mkt som möjligt, man får passa på.
Jag är ensam hemma till 4 då mamma jobbar och pappa är i Oslo tills imorgon... Vi ska strax åka och handla lite åså tänkte jag.

I natt som Kerstin 20.30 till 09.00 så då blir det ingen förmiddaslur, hon har jättesvårt att somna på förmiddagen när hon sovit såpass länge. Vaknar hon vid 8-8.30 brukardet gå att lägga henne vid 10.30-11 därimot. Den där extra halvtimmen nattsömn verkar spela stor roll. Hon klarar sej bra på å bara sova en gång per dag, runt 14.15 och frammåt, men änsålänge är vi lite flexibla med en/två sovpass beroende på när hon vaknar på morgonen :)

Ha en fin dag, hoppas ni åxå har SOL!
Postat av: Nat

Oj va lika ni är på denna bild

2011-05-08 @ 13:43:10

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: