FInbesök <3<3

     Publicerat: 2011-05-20 Kl: 11:29:14 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag har vi finbesök! Min älskade vän Maria och hennes son Albin är i Sthlm och passade på å komma förbi mej. Maria och jag har kännt varandra i flera år och har nästan varit sambos när vi bodde på samma gård i Falun där jag hade min häst sista året jag bodde där. Maria fick en liten son två dagar efter jag fick Kerstin, dom var dock beräknade samma dag :) Jag har varit påväg till Falun flera gånger i vinter men det har ständigt skitit sej pga sjukdom från både vårt och deras håll. Sedan har tiden gått å jag har haft massa annat, men NU så!! Så nu ska jag njuta av deras sällskap. Ikväll blir det ut och äta med resten av Augustimammorna :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: