Efterlängtad dejt!

     Publicerat: 2011-05-09 Kl: 16:58:13 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

Eftersom Minna äntligen emigrerat från Åre och hamnat på en bättre belägen plats såsom Ulricehamn, kunde jag äntligen åka och hälsa på denna underbara människa! Minna är en av Augustimammorna, och vi har alla följt hennes missär uppe i iskalla avlägsna Åre nu under en lång tid hehe. Jag, Kerstin och vovvarna åkte till Ulricehamn i förmiddags och har varit där hela dagen och umgåtts med Minna hennes son Adrian (1,5 vecka äldre än Kerstin) och även Minnas sambo Johannes. Skitkul, och mysigt! Vi var en stund i lekparken, och så har vi bara varit hemma. Adde och Kerstin har lekt och vi har tjötat. Tack för en suuuuperdag Minna <3


Gungeligung!


Adde, Kerstin, Minna och Bamse :)


park-häng


Adde hade en rolig liten lastbil man kunde leka med!


Addes leksaker var väldigt roliga tyckte K :D
Postat av: Emma

Åh vad jag önskar jag hade kunnat vara där!!! Så härligt ni såg ut att ha det. <3

2011-05-09 @ 18:07:37
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Minna

tack själva <3 <3

2011-05-09 @ 22:26:30
Postat av: a n n a

hur lyckas du behålla solhatten på kerstins huvud? imponerande, smilla sliter av sig sin snabbare än kvickt och är den fastsatt är ilskan total :D

2011-05-10 @ 11:48:22
URL: http://a-n-n-a.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: