Det går bra nu?

     Publicerat: 2011-05-17 Kl: 11:30:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag är en bra dag.
En sak som tyngt mej en längre tid har löst sej, eller snarare fått ett svar, positivt svar, en sån enorm lättnad är det. Dessutom har vi fått nos på en nyproduktion av lägenheter här i närheten, och vi har fått preliminärt lånelöfte, så jag hoppas hooooppas detta kan gå i lås och att vi nästa vår har en helt nybyggd 3a att flytta in i. Men jag vågar inte hoppas allt för mycket, men på torsdag ska jag träffa mäklaren som har hand om det iaf. Kerstin knatar runt här längs möblerna och leker för sej själv sötnosen, och igår stod hon helt själv för första gången :) Senare i eftermiddag är det jobb som gäller. Kommer även upp lite tipps för er som har hundar som är svåra med maten :)

Vi hörs!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: