Dagen idag :)

     Publicerat: 2011-05-07 Kl: 15:21:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Dagen har spenderats utomhur i solen, och mestadels skuggan för Kerstins del. Svårt det där, man kan ju inte skydda helt från solen? Långärmat och långbyxor, och solhatt, vad men kan man göra, jag kan ju inte fjättra fast henne i skuggan, hon kryper ju runt i trädgådern? Det är väl okej? Kryper runt och pillar i gräset och blommorna, sååå sött <3 Här kommer några bilder från våran dag iaf :)



Kerstin och mormor påväg till affären :)


Nappen funkar bra som plugg ute nu så inte allt för mycket saker åker in i munnen :D


Hjälper mormor att påta i trädgården :)
Postat av: Nat

lite sol mår dom ju faktiskt bra av oxå både hormonellt och så får dom ju i sig d-vitamin (brukar försöka tänka på det när jag nojar för mycket om att ha lillen i skuggan)

2011-05-08 @ 13:46:13

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: