back on track!

     Publicerat: 2011-05-30 Kl: 19:37:32 | I kategori: Sofia-stuff | 2 kommentarer



Dra på trissor! Dom skulle ju överföra "det som gick att rädda" från min gamla dator till den nya, och ja, hela hårddisken måste ju varit total-intakt för precis ALLT är nu i denna datorn, allt innehåll, alla inställningar, all historik på nätet allt allt allt! Fy fan vad smooth! Allt är det samma, bara snabbare :D Slutet gott allting gott.

Markus föreslog nu att jag skulle börja dricka cola ur spillfri pipmugg... hehe.... tanken har slagit mej åxå :D
Postat av: Anna - Mamma till Emilia med albinism

Lr köpa en sådan försäkring som täcker sådant :p

Det har vi på det mesta så här är det bara att spilla, tappa och klumpa sig, går det inte att laga får vi alltid en ny =)

Bra när man har småbarn med.

2011-05-30 @ 19:47:54
URL: http://www.annasdagar.se
Postat av: Emma

Påminner mig om när jag jobbade som läkarsekreterare och man var förbjuden att äta eller dricka på kontoret. Löjligt, tyckte jag, "vad tror de kan hända egentligen?"... så jag tog med mig min lunch in på rummet i smyg. Tre sekunder senare ligger en ketchupindränkt hamburgare på tangentbordet...haha.

2011-05-30 @ 21:03:11
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: