tisdag

     Publicerat: 2011-03-29 Kl: 11:47:19 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Jehupp. Det snöar. Trevligt. FAN! Det är ju så man blir gråhårig asså. Vart är våren? Hoho? Den kommer lixåm bara på blixtvisiter då och då.

Nåja. Idag är det ju tisdag och det innebär jobb. Ska bli trevligt. Dock har jag förfärligt ont i halsen :S Hoppas jag slipper bli sjuk. Eftersom jag inte har något kul att skriva, bjuder jag på ett par till bilder från simhallen igår, eftersom dom är ju så söta att man dör en smula! Dessa har Annelie tagit :)



Postat av: sabina

så himla goa!

2011-03-29 @ 16:09:59
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: