Surströmming i BB

     Publicerat: 2011-03-18 Kl: 20:52:59 | I kategori: TV :) | 2 kommentarer

Hahaha, alltså, häromdagen i Big Brother skulle dom ju äta surströmming som del i ett av veckouppdragen. BB-frälst eller ej, men detta ihopklipp av spektaklet är så roligt så att alla borde se det, därför delar jag nu med mej av detta!


 

 

By the way... jag har aldrig kännt lukten av detta härk, det är så att jag är sugen på å köpa en burk, å gå ner till sjön här å öppna bara för å känna lukten!

Postat av: Linnea Jonasson

HAHAHA alltså jag dör! Fatta att vi varje sommar äter surströmming i östersund. Ofattbart! Men soffilina, i sommar kan jag väl bjuda på surströmmingskalas? Du kan få skölja ned med en nubbe ifall du vill<3

2011-03-19 @ 09:10:08
URL: http://bihanget.blogspot.com
Postat av: Belliz

hahaha fy fan va sjukt! Så j-la vidrigt om man måste sitta på toa å äta... haha nu måste jag ju prova så jag vet, blir trots allt nyfiken. det är ju också helt sjukt, haha! Linnea, jag kommer på kalaset =)

2011-03-22 @ 20:22:11
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: