sjukling

     Publicerat: 2011-03-30 Kl: 17:56:51 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



Ush vad jag är krasslig... Halsen gör ap-ont, näsan rinner och jag får snyta mej en gång i minuten. Typ. Känner mej sådär mosig i hela huvvet. Hoppas inte Kerstin blir smittad. Hon har klarat sej igenom influensor, förkylningar och magssjukor i familjen, men nångång ska väl bli den första i livet att bli sjuk även för henne. Hoppas inte det är nu.

Idag har jag tagit det lungt, men vi var ute å handlade till Polly förut å var på Apoteket åså. Sedan har jag och vovvarna lekt massor ute medans Kerstin sov eftermiddag.

Nu ska jag laga lite mat. Mitt lukt och smaksinne är helt utslaget, så vi får se hur det komemr smaka!

ha det gött!
Postat av: Emma

Krya på dig! Jag är på Göksäter ganska ofta och vill dessutom köpa fler sådana själv så finns de kvar nästa gång så kan jag absolut köpa till dig med! Vill du ha rosa då?

2011-03-30 @ 19:02:01
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: sabina

krya på dig!

2011-03-31 @ 09:31:21
URL: http://mammahjarta.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: