Sämsta natten ever!

     Publicerat: 2011-03-31 Kl: 11:07:20 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

I natt vet jag inte vad det var med Kerstin. Hon somnade på två röda när vi la henne 20.30. Sedan vaknade hon vid 11, och var säkert vaken 1,5 timme. Låg och gnydde, gnölade, vred å vände sej, tjoade, pillade med leksaker åså. Tillsist somnade hon igen, men sedan vaknade hon säkert en gång i timmen eller varannan timme hela natten, och var då vaken ett bra tag. Samma visa med vrida, vända sej, gnöla varvat med att prata med sej själv. Detta innebär att varken jag eller Markus har fått sova nå vidare i natt. Markus som ska jobba, och jag är sjuk å behöver sova. Men men... Bara Kerstin vet vad det berodde på, om ens hon vet frstn... Jag var upp till henne ett par gånger å luktade på blöjjan åså, inget där, kollade till henne, tänkte om hon blivit snorig eller så, men nada. Nåja, allt verkar bra idag och vi får bara hoppas att det blir somvanligt i natt igen, för imårrn bitti typ 5-6 ska vi åka till Borås.

Nu ska jag krya på mej lite!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: