Onsdag morgon :)

     Publicerat: 2011-03-09 Kl: 10:40:10 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Hej hej säger Kerstin!

God morgon! Här sitter jag, allt är som det brukar.
Idag var planen att bara vara hemma, slappa och ta en lång härlig promenad, men efter ett getöga i kalendern såg jag att det är kuratordax idag kl 14, trodde det var imårrn. Så det innebär att jag ändå måste ut å köra. Suck. Men men, lika bra å ta tjuren vid hornen, det går säkert fort.

Idag är första dagen på hur länge somhelst som jag inte har ont i huvudet! Lovley! Har jämt liiite spänningshuvudvärk, och så stretar det å drar runt ena ögat, men bytte glasögonen igår å då började det dra runt andra ögat istället. Dock bara när jag känner efter. Fan, jag har för mkt tid att sitta hemma och känna efter! Skaka på huvudet "har jag ont?" och koncentrera mej. Suck!

Men nog om det, in får ha en fin dag alles så hörs vi efter jag kommit hem :)
Postat av: Jessica

Hej hej Kerstin ! Från Nora :)

2011-03-09 @ 12:34:35

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: