Once in a lifetime

     Publicerat: 2011-03-20 Kl: 19:11:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Kerstin tittar på när pappa städar badrummet. Jag har sagt åt henne att kolla noga, eftersom det kan vara första och sista gången hon får uppleva detta. Trotts att badrummet är Markus domän och ansvar så städar han det ungefär lika ofta som som vi väljer ny regering i Sverige. Men don't worry folks, vårt badrum är ingen dypöl. Jag tar hand om biffen ett par gånger i veckan.

Han borde va klar snart, men det var nog endel skit eftersom jag för en stund sedan tog årets första dusch, så nu är man vårfin ;) Insmord med bodylotion å ren som fan ;D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: