Ny vecka dårå!

     Publicerat: 2011-03-14 Kl: 10:01:07 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


God Morgon från en glad Kerstin!

Då var det ny vecka igen. Måndag. Kerstin sitter i gåstolen medans jag dammsuger lägenheten, som varje morgon efter frukost. Är extra noga med att hålla rent på golvet nu när hon krälar runt hela dagarna. Så, dammsugning varje dag it is! Idag ska vi inte göra något speciellt, för ovanlighetens skull. Men en promenad blir det sedan, men bara en kort för idag var det riktigt ruggigt ute.

I natt la jag mej väldigt sent. Jag satt uppe och kollade på liven från BB-huset, det är underhållande på söndagarna eftersom det är fest då. Trodde jag skulle va trött idag men ikke. Iofs somnade jag ju samma tid som vanligt bara att jag inte låg i sängen å glodde i 3-4 timmar innan jag somnar, som jag annars gör...

Ha en finer dag!
Postat av: Belliz

Hej, bra, nu inspirerade du mig att ta fram dammsugarn! På´t bara! Ha en bra dag med er!!

2011-03-17 @ 10:17:33
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: