Ny bilstol

     Publicerat: 2011-03-24 Kl: 11:49:32 | I kategori: Vardagsprat | 4 kommentarer

Idag har jag och Kerstin varit och köpt en ny bilstol till henne. Babyskyddet passar fortfarande, men det börjar bli onödigt bökigt att knyckla ner henne i det. Och idag började en kampanj på Babyproffsen, så jag åkte och ställde mej på låset! Dom sålde ut Maxi-Cosi Mobi i 2010 års färger för 1900:-! Hur bra somhelst ju! Årets färger, svarta åså, kostade 2500 åxå bra pris. Det fanns några olika färger att välja på, men eftersom jag är en så fantastisk flickvän så valde jag den som var vinröd och ljusblå, eftersom det är Aston Villas färger, alltså Markus favvo-fotbollslag. En tjejj i personalen hjälpte mej att montera in den, tog väl henne 5 min, mej hade det tagit en hel dag tror jag :D Det blev jättebra. Köpte även ett par badbyxor till Kerstin för på måndag ska vi åka å bada ihop med några Augustimammor =)


Maxi-Cosi Mobi
Postat av: sabina

ååå va fin! vad irriterad jag blir! jag fick ge 3000:(

2011-03-24 @ 12:41:09
URL: http://mammahjarta.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad snygg den var! Nu är jag lite avis och önskar att jag hade åkt och köpt en sådan jag med. Riktigt härliga färger!

2011-03-24 @ 20:04:13
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Markus

Kerstins Claret and Blue army! Du vet vägen till mitt hjärta älskling <3

2011-03-25 @ 09:29:18
Postat av: Jessica

Vilken härlig färg på stolen.För det priset kanske man ska passa på att åka köpa en, även fast det är några månader till hon kan använda babyskyddet.

Tack Sofia för tipset :)

2011-03-25 @ 13:14:52

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: