Ho Ho!

     Publicerat: 2011-03-27 Kl: 14:58:47 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Har vart lite frånvarande idag från bloggen. Detta har sina orsaker och nu kommer dom, i punktform, för att spexa till det lite, såhär en söndageftermiddag!


- Jag vaknade med en hemsk huvudvärk och gick upp med Kerstin.
- Jag gick ut med hundarna, sedan satte jag mej som ett kolli i soffan och tog en alvedon.
- Sedan gick jag promenad med hundarna och Kerstin som fick sova i vagnen.
- Sedan åkte vi hela familjen till Willys.
- Sen när jag kom hem har jag städat och plockat.


Och nu sitter jag här :D

Idag har Markus sänkt Kerstins säng. Det var på tiden vi borde gjort det för länge sen, för säkerhets skull men hon har inte visat några tendenser att ställa sej i sängen, men nu så, är vi SAFE!

Nu ska jag mata Kerstin, och sedan ta en ride och döda lite myror. Imorgon kommer nog våra myrdosor från Anticimex, så nu jävlar myrslokar, är det slut på fjanteriet!


Hoppas ni har en fin söndag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: