Hemma i Sthlm igen

     Publicerat: 2011-03-06 Kl: 18:54:15 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

NU är vi hemma i sthlm igen. Efter en helvetes-lång biltur hem. Ok inte Så lång, men vägen mellan Mellerud och Stockholm är så pissigt trist å dålig så det är trögåkt. Vi stannade till typ halvvägs på Donken. Det är så kul nu å ha med Kerstin, när hon kan sitta med runt bordet å få lite å käka hon med :D Idag fick hon frukt. Jag är sjukt trött i kropp å huvud, så nu är det gött å ligga i soffan. Ikväll är det Big Brother, har dock varit en särdeles trist vecka i det där huset.

Kerstin har skött sej såååå bra när vi vart borta. Älskade unge. sover gott, trotts att hon är borta, äter bra i alla sammanhang å är alltid glad. Min underbara lilla unge! Å så söt med sin lilla tand <3

Hoppas ni haft en bra helg!!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: