Finbesök!

     Publicerat: 2011-03-18 Kl: 15:40:56 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Trotts att dagen såg ut att bli en trist inne-dag så vände det till något mkt trevligt! Annelie och Edvard kom hit på besök. Jag frågade om hon ville komma och fika och det ville hon. Jag kom dock på att jag har inget fika, men hon köpte med sej lite. Generös jag är hehe ;) Det var supertrevligt! Så kul med Edvard åxå, för sist vi sågs kunde han bara vända sej åt ett håll, men sedan har har rasslat iväg å han sitter, kryper å står haha, så himla duktig! Verkade som både Kerstin och Edvard trivdes i varandras sällskap <3




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: