do some hair!

     Publicerat: 2011-03-11 Kl: 13:12:57 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Lilla K i sin nya jacka :)

Sådär nu är vi hemma efter att ha vart ute och flängt ett par timmar.
Först tankade vi bilen, och sedan åkte vi till Farsta och köpte jacka till Kerstin. Hade tänkt köpa typ stl 80 å ha hela våren, men insåg att det GÅR inte det blir på toook för stort, tillochmed 74 var aldeles för stort... Å det går ju inte å ha aldeles för stort, det blir ju korvigt åså speciellt i bilen. Så jag köpte 68, passar jättebra, åså får vi köpa en till sen längre fram helt enkelt, är ju inga pengar å tala om...

Sedan åkte vi ut till jobbet och hämtade min plånbok som jag glömde där i tisdags. Pratade lite och rastade vovvarna. Och sedan åkte vi ner till Gustavsbergscentrum och handlade mat och hö till marsvinen.

Nu är vi som sagt hemma, och Kerstin har ätit och nu blir det lite städa, lite slappa, lite BB och lite vovve-mys!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: