svar:

     Publicerat: 2011-06-17 Kl: 15:57:00 | I kategori: Svar på kommentarer | 1 kommentarer




Hej Sofia!

Dom bilder som ser lita gamla och slita ut är tagna med Iphoneappen "Hipstamatic". Sedan har jag även en app i Iphonen som heter "Plastic Bullet" som man kan få lite olika utseende på bilder tagna av vanliga kameran i telefonen :)


Hipstamatic, lite olika variationer.


Plastic Bullet, två av många olika variationer som finns.
Postat av: Anonym

Tack för svaret=) Jag har ingen iphone, typiskt.. Har en HTC, kanske finns någon app att ladda ner till den =)

/Sofia

2011-06-17 @ 21:47:28

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: