Ush, vaccinationsdax :(

     Publicerat: 2011-06-22 Kl: 08:16:00 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


Idag är det dax för Kerstin att ta vaccin mot mässlingen eftersom vi ska till Danmark i Juli. Egentligen ger man ju detta vaccin först vid 18mån ålder, men ska man utomlands innan dess ger man från 9mån ålder, innan dess har dom kvar antikroppar från mamman... Jag är inte speciellt blödig, men denna gången tycker jag synd om Kerstin. Hon blev ju helt förstörd efter 5mån vaccinationen, och grät såfort hon såg vår BVC-sköterska Eeva långt efter vaccinationen. Först vid förrförra och förra besöket på BVC som Kerstin varit glad igen... då är det dax för en ny spruta. Å i armen denna gången med, hennes lilla taniga spink-arm. Lilla älsklingen! Men det går bra, man får bara trygg och glad mamma, då är man det bästa stödet. <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: