Underbar kväll!

     Publicerat: 2011-06-09 Kl: 11:37:30 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Igår var ju en fullspäckad toppendag minst sagt! På dagen var vi ju som ni vet hos Linda ute på Värmdö. Sedan på kvällen var det ju dax för utgång med Augustimammorna igen. Vi körde på Vapiano även denna gång, då det både är gott och ligger bra till för alla. Vi blev dock bara en liten men naggande god skara på fem personer då några föll bort pga sjukdom, sjukt barn och lite annat. Trist, men vi hade jättekul vi som var där! Eftersom Linnea var tvungen att stanna hemma med sin lilla Bonnie som var sjuk, så bestämde vi oss för att om Linnea inte kunde komma till oss fick vi komma till Linnea! Så vi köpte med oss folköl och toapapper (på Linneas önskan haha) och så styrde vi kosan mot Gärdet! Där stannade vi i 3-4 timmar och det var bara exakt hur kul och trevligt somhelst! Tänk att så många roliga och fina personer skulle få barn i just Augusti och hamna på samma forum! Helt otroligt och superkul att vi håller ihop.  Jag och Minna kom hem hit vi halv 2 och imorse åkte Minna hem. Buhu, tråkigt, men underbart att få haft henne här <3



Minna, Bonnie, Emma, Isabelle, Jag, Annelie och Linnea
Bilden är Linneas och jag har stulit den av henne ;)


Lilla sjuklingen Bonnie höll humöret uppe och ville inte lägga sej <3
Postat av: Belliz

Ja vad mysigt vi har tillsammans, är så glad att du jag och de andra fick barn i augusti!

2011-06-09 @ 21:09:30
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: