oh I'm fräsig

     Publicerat: 2011-06-27 Kl: 16:57:42 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Hej å hå! Idag har jag spenderat ett par timmar i Farsta centrum tillsammans med Annelie och Edvard. Behövde shoppa ett par kortare leggings och en vit kofta. Detta hittade jag och med hem följde även knallrosa och orange nagellack, ett par solglajjor, och såklart ett par leggings och linne till Kerstin ehm.. ja.... haha. Annelie hittade två koftor som hon med hjälp av rabattkort bara betalade 22 spänn för, haha värsta klippet. Väl hemma har jag städat lite, och betat av lite banor i Angry Birds i min 3 stars-jakt. Nu kokar jag pasta och morötter till fröken K och sedan blir det väl att invänta Markus och maten :D

Hoppas ni åxå haft en bra dag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: