Mot Stockholm... igen!

     Publicerat: 2011-06-21 Kl: 08:17:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Nu bär det av mot Stockholm igen, mot en fullspäckad vecka.
Dock blir det inte raka spåret utan vi stannar till hos Minna och Adrian i Ulricehamn en stund innan vi åker vidare =)

Sedan landar vi i Stockholm, och jag ska jobba. På onsdag ska Kerstin få mässlingvaccin på morgonen (vi ska till Danmark i juli) och sedan blir det några timmars jobb, då jag ska fota på kliniken samt ha möte med Stefan på Specific (foder). På torsdag blir det extra kul för då åker vi till Enköping och Frida och mitt gudbarn Riley som fyllde två år i dagarna här! Jippie!!! Och på fredag är det ju midsommar, inget spikat där men nått blir la det =)

Ha en fin dag allihopa!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: