Min, min och mitt!

     Publicerat: 2011-06-23 Kl: 16:57:38 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har vi varit i Enköping dårå! Riley har blivit så stor och hon är så duktig som pratar så mycket och både på svenska och engelska dessutom! En riktigt bestämd dam, och för dagen riktigt snål med leksakerna haha, vad än Kerstin tog i skulle Riley ha just den och fick hon inte det bröt hon ihop. Prima 2åring, bra å vara bestämd! ;) Eftersom det är omöjligt att fota två barn med iphone inomhus utan att det bara blir suddsudd, så blir det tre små klipp istället på sötnosarna!



Rileys rum är rena leksaksparadiset :)

Riley visar prov på engelskan!

 

Min, AJAJ! NEEEEJ /hej jag är 2år och trottsig <3


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: