fint skare va!

     Publicerat: 2011-06-18 Kl: 17:08:47 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Idag har min pappa, Kerstins Bestefar kommit hem från London, och såklart hade han med sej lite presenter till Kerstin. Eftersom han vet att jag verkligen inte är nått fan av klänningar och lull-lull så hade han köpt ett par snickarbyxe-shorts med tillhörande blårandig body (såklart från "pojkavdelningen", för tjejjer kan visst inte ha snickarbyxor i blått i England heller *host*...), och på bröstet på byxorna är det en skitsöt hund! *gilla*. Kerstin fick åxå en stickad "nalle" som min pappa döpt till BamBam, eftersom hans favorit nalle när han var liten hette just det, och var stickad. Bam-Bam är inte köpt på vikket ställe somhelst utan på Designers Guild - fint ska're va!
Postat av: Emma

Underbara byxor!! Vill med ha... dumt att man inte kan ta sig en snabbis till London bara sådär :P

2011-06-18 @ 17:37:45
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: