Big and pink!

     Publicerat: 2011-06-17 Kl: 13:36:45 | I kategori: Vardagsprat | 4 kommentarer

Idag var det dax för lite shopping... igen... Tänk att det alltid finns behov för ännu mer kläder i Kerstins garderob... ehm. JO! Men idag var jag på jakt efter galonbyxor så att hon kan vara med ute även när det är blött och fuktigt. Dessutom tänkte jag införskaffa ett par leggings till på H&M då dom vita jag köpte häromdagen var så himla toppen! Sitter uppe på min smala tösabit, och då är det likabra å bunkra! Såklart finns ju bara leggins på tjejjavdelningen så vi får stå ut med rosetter vid benslutet... Det går ju inte att tillverka BARNkläder utan det är ju såkallade flick- och pojkkläder som gäller och inget däremellan, Blått, grått å bilar eller ljusrosa med rysh och pysh. Galonbyxorna köpte jag på Lindex i stlk 80 och dom passar om man halar upp axelbanden så byxorna sitter under hakan på henne hehe, tog knallrosa, älskar den färgen! Vi har åxå vart på Skopunkten och köpt skor till Kerstin, små sandaler i stlk 19 av märket "Lejon". Och återigen finns ju då vamöjligheterna "pojkskor" eller "flikkskor"... "Pojkskorna" var gråa och vinröda vilket jag tyckte var fult så det fick blir dom rosa "flikkskorna". (suck...) Kerstin har idag åxå för första gången satt upp sitt långa hårsvall i toffs, bra så hon inte får sin enorma man i ögonen ;) haha.



Postat av: sara

Åhh lillfoten =) fina sandaler, dom klär henne riktigt fint ;)Sötnöt :)

2011-06-17 @ 14:06:52
Postat av: Minna

vi har dom galonerna i svart ^^

du kan knäppa axelremmarna så att de går i kors över bröstet med så sitter de lite bättre på våra smalisar!

2011-06-17 @ 14:09:35
Postat av: Linnea Jonasson

Men lillsmalkorven, har hon liten tofs nu <3<3<3

2011-06-17 @ 14:56:24
URL: http://bihanget.blogspot.com
Postat av: Lisa

tråkigt det där med blå och bilar på killavdelningen och lullgull på tjejavdelningen. Speciellt om man inte vill ha något av det. Jag och köpt endel leggings på Villervalla, unisex i alla regnbågens färger. Kalasbra men tyvärr betydligt dyrare än t.ex H&M.

Och galonbyxorna ser förresten super ut, funderar på att köpa samma i rosa jag med till min lillskrutt :)

2011-06-19 @ 21:09:13
URL: http://writeaboutlove.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: