Besök hos Linda

     Publicerat: 2011-06-19 Kl: 21:08:42 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Sådär liten var Kerstin sist hon hälsade på haha, och Selma var bara valpis :)

Hallåj, idag har det inte blivit mycket plitande här, men det är ju inte direkt så att orden flödar när man suttit inne en hel dag och klagat på regnet. Men på eftermiddagen var jag och Kerstin hemma hos Linda i Tosseryd och hälsade på henne, hennes hund Selma och Jenny (Lindas syster) Dom två är mina absolut bästaste vänner här i Borås och vi har känt varandra sedan vi gick i 4an respektive 5an :) Linda hade bakat bullar bland annat så det vart lite fika, mys med Selma och så har Kerstin pillat på alla pinaler i hela lägenheten såklart! Det är SÅ kul att se att Kerstin är verkligen inte rädd för hundar, Selma pussade och buffsade på henne och hon tycker bara det är kul! Nu sover lilla K och jag ska gå ner å se på TV med pappa :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: