Ål-in and proud!

     Publicerat: 2011-06-03 Kl: 04:03:45 | I kategori: TV :) | 1 kommentarer



Jag är ju ett stort Big Brother-fan. Inget jag sticker under stolen med. Jag har sett varenda minut av denna säsongen, gått all-in, röstat och hängt dygnet runt på AOTV's BB-forum. Sålt min själ lixåm.. Snart är det slut, 5 juni går finalen av stapeln. Då kan jag checka ut och återgå til det normala. Konstaterade just att jag sedan BB's start i mitten på februari, skrivit dryga 6200 inlägg i forumet :D haha!
Postat av: Nat

blir de inte tomt nu när det tar slut? värsta antiklimax typ?!?

tänker att det borde bli samma sak som efter att man pluggat stenhårt till en stor tenta eller jobbat med renovering eller liknande..

2011-06-03 @ 09:28:15

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: