Minnas bröllop <3

     Publicerat: 2011-07-02 Kl: 20:32:48 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Vart ar jag vart idag då? JO! Jag och tre av mina käraste Augustimammor har varit och överaskat Minna på hennes BRÖLLOP! Planeringen kring detta har skett i största hemlighet och Minna blev överaskad och GLAD när hon såg oss. Alla vi i Augustigruppen har samlat ihop till present, och vi hade skrivit tal. Vi har haft en fantastisk dag, och nu hänger vi i vår trädgård i Borås och tjattrar om allt och inget, äter chips och dricker vin (jag dricker dock cola jag...) Bilder kommer här:



Redo att ge sej av, jippi!!!


Fina fina Minna <3


Under fotograferingen vart det tipps-promme med Minna/Johannestema :)
Vi fick med oss Minnas megaroliga kompis Janne, helt underbart kul haha!


Dax att öppna Augustimammornas present! 600:- städartiklar!
Minna är ett städfreak, så det var en passande present!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: