Sjukstuga

     Publicerat: 2011-07-21 Kl: 13:51:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Hej hopp! Här har ni oss. Läget är dock inte på topp för oss alla. Kara är magsjuk och tycker extreeeemt synd om sej själv, och visst är det synd om henne stackarn. Allt kommer upp tillåmed vatten och i andra änden rinner det åxå. Hon behöver ut stup i ett lille vännen, å regnar gör det med. Så nu på förmiddagen har vi vart ute på jobbet och fixat med lite Canicur och hämtat medicin till henne så nu hoppas vi det vänder. Hejj å hå vad glad jag är att jag bor som jag gör och bara kan släppa ut henne när det trycker på, slippa klä på sej åså ner tre trappor lixåm. Hon har lekt lite för en stund sedan, dragits med Polly, Bamse och Kerstin, men nu sover hon som en liten kringla igen <3

Nu sover K och vi andra passar på att vila lite, har vart mycket spring i natt och till nu.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: