Semester!!

     Publicerat: 2011-07-06 Kl: 08:34:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Idag samlar vi ihop lilla familjen, packar in oss i bilen och åker ner till Borås. Imorgon åker vi vidare till Danmark.
Vi ska tillsammans med mina föräldrar vara där tor-mån. Mamma och pappa brukar åka till det hotellet varje sommar, det ligger nånstans mellan Odense och Århus, och det ligger rakt på stranden! Mysigt! Hoppas det blir fint väder. hundarna har ju pass sedan innan och rabiesvaccin, och idag har jag fixat fyraveckorsintyg, vilket man behöver för resa till Danmark, eller ja, för att få bli släppt tillbaka til Sverige igen. Alla papper i sin ordning, packat, klart! Nu åker jag till Annelie, som är snäll och passar marsvinen medans vi är borta =)

Jag kommer blogga från mobilen medans vi är bortresta :)

Vi hörs senare idag :)
Ha det fint!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: