Sällis inväntas!

     Publicerat: 2011-07-19 Kl: 10:16:27 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Tjopp tjopp tjena tjena bloggen! Här sitter jag och väntar på Annelie och medhörande Edvard. Marsvinen är ute å betar, K är insmord hundarna rastade och fikat inköpt. Anneloj, vart ääär du?

I eftermiddag vankas jobb, och så får jag med mej Kara hem <3
Postat av: Ulrica

insmord... Hur fint väder har ni eg? Här har vi så trist väder. idag är det iaf inget regn men inte jättesoligt och runt 20 grader max. Jag vill ha lite riktig sommar så man kan åka till stranden!



Ha en bra dag med vännerna =)

2011-07-19 @ 11:56:54
URL: http://myranulrica.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: