PUH!!

     Publicerat: 2011-07-29 Kl: 21:47:40 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Nu har jag slitit hela dagen känns det som! Packat, grejjat, fikat med Annelie (puh!) packat bil, handlat, tvättat. Men nu är jag klar. Så nu har jag slagit mej ner på madrassen bakom soffan (min tillfälliga domän), Big Brother 2003 är laddat, Siege Hero att spela. Allt är prefa.

Go' natt :)

By the way... För er Angry Birdsfans som har 3 stars på allt och bara väntar på uppdateringar, kan jag tipsa om Siege Hero. Lite samma princip som AB, man ska ha ner olika byggen. Helt okej substitut! Lite som ett nikotinplåster för rökare. Det får duga och tar udden av den värsta smashing-wood-abstinensen ;)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: