Midnatt råder, tyst i husen?

     Publicerat: 2011-07-17 Kl: 00:43:56 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



God afton! Idag har det varit stilla i bloggen, sorry :) Men ni behöver inte vara rädda för att ha missat nån big happening, utan det har varit lugna filbunken hos mej hela dagen, förutom gettogethern med Anna och Kara. Jag har mest suttit i soffan och kollat med ett halvt öga på Big Brother 2002 (ja det är sant... jag har det på tv4 premium..) och så har jag spelat "Tiney wings" ett nytt spel som jag fastnat i, i väntan på att AB ska släppa nya banor ;) På kvällen var jag och köpte Pringels extreme på ICA för jag var så sugen. Kom hem med detta och ett gäng physalis, men drabbades av magknip och tappade aptiten så det får stå orört till imorgon. Nu är det tänkt att jag ska sova men det går inge vidare för "nån" snarkar så förbaskat. Istället pysslade jag ihop bilden ovan i min nya iphoneapp phototoast, visst är dom fina mina älsklingar <3

Nattinatt!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: