Hejja Kara!

     Publicerat: 2011-07-21 Kl: 19:15:20 | I kategori: Bamse & Polly | 2 kommentarer

En mycket piggare Kara hjälper mej att motionera Bamse och Polly :D


Länk: http://youtu.be/OC70Y4POi_Y
Postat av: Nat

hej hej



min väninnan ska få barn och är helt besatt av att läsa om olika förlossningar så jag guidade henne till lite bloggar där förlossningar nämns. Din förlossning var nog en av de bättre att visa upp :) alltså den var ju ganska lätt menar jag, vill ju inte ge henne mardrömmar redan innan så att säga.



En sak jag funderar på är vad du själv tror gjorde att din blev så himla lätt? jag hade en riktigt tung variant och vet inte riktigt varför. Givetvis så spelar det in att det var första barnet, men det var ju ditt första barn oxå :)



Min sons huvud var väldigt stort och barnmorskorna skrev i journalen att det hade fastnat när han vandrade nedåt. Funderar på om det kan vara så enkelt att hans huvud inte riktigt var kompatibelt med min pip... fniss.. Hur stort huvud hade kerstin när hon föddes?

2011-07-21 @ 21:03:32
Postat av: Therese

Haha, nonchalant, elegant...

vs

terrierterrierterrier <3

2011-07-22 @ 14:20:28
URL: http://majfluga.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: