En hjälpande hand...

     Publicerat: 2011-07-04 Kl: 22:58:45 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer

Idag körde jag Linnea och Thea till sjukhuset i Södertälje på kvällen, för Thea har varit så dålig några dagar. Dom hade ingen skjutts så jag ryckte in. Lassade in mamma, bebis och hund i bilen och styrde mot sjukhuset. Har jag väl tagit någon till mitt hjärta, så finns jag där för dom i vått och torrt, det var en självklarhet att hjälpa till! Nu hoppas vi bara att Thea snabbt blir frisk <3



Jag och Elsa tog en promenad medan dom var inne hos läkaren :)


Sjuklingen Thea och mamma Linnea <3


Postat av: Linnéa "Mini" Anderson

<3

2011-07-05 @ 14:53:18
Postat av: sara

<3 snällt av dig!

2011-07-05 @ 15:43:33

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: