visit på jobbet

     Publicerat: 2011-01-12 Kl: 17:44:43 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


idag har vi vart en sväng på jobbet.
körde dit kia och hella och passade på å göra några grejjer medans jag väntade på att dom skulle bli klara hos veterinären. kerstin har vart så glad så men var väldans trött när vi åkte hem. sov i bilen men vaknade innan vi kom hem, så nu får hon vara vaken tills det är natten helt enkelt. kerstin fick en fin present åxå av kia å simpen, "pekbok för lite finare barn" ;D
Postat av: Amalia

haha den pekboken fick tuva i julklapp..helt underbar ju!!!!höll på å dö av skratt när jag bläddrade i den :)

2011-01-12 @ 18:29:30
Postat av: minna

haha jag har sett den med,underbar! fint med nya pics på bloggen!

2011-01-12 @ 23:39:51

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: