våran fredag

     Publicerat: 2011-01-28 Kl: 16:51:20 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


god eftermiddag. day goes by.
idag har jag storstädat (dammsugit överallt samt torkat hela lägenheten med våtservetter hehe mkt effektivt!) vi har gått promenad i det fina vädret, och även vart på willys och köpt nya matburkar till kerstin, ny ersättning, gröt och välling. ikväll blir det vällingpremiär! ska ge litegrann bara å vänja henne under några dagar. hoppas hon gillar det! har åxå köpt havregröt för å testa det, ska blanda lite imårrn med risgröten å byta sakta över tänkte jag.

nu på eftermiddagsluren vaknade kerstin tre gånger. men skam den som ger sej, alla tre ggr fick jag henne att somna om och nu sussar hon så gott så. under tiden har jag städat klart och slappat. har en hemsk huvudvärk sedan igår. var bättre under natten men försvann inte ens då. hungrig är jag åxå. håhåjaja vad livet är hårt ibland!

imorgon ska jag frstn på första hjälpenkurs, ska bli jättespännande!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: