våran dag idag =)

     Publicerat: 2011-01-19 Kl: 13:19:21 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


halloj! är just hemkommen från en födelsedagspromenad. självklart har vi promenerat till djurmagazinet idag på bamses stora dag. köpte grisöron och istället för å välja det minsta minsta letade jag idag upp det största till lille korvas :) det är han värd! fint väder med, supergöttigt med promenad idag!

kerstin hade en toppen natt! somnade snällt på kvällen, sov utan ett pip till matdax å somnade därefter om, utan ett pip. tack för det kerstin, me like :)

på förmiddagen var jag hos psykologen. det var ingen hit alls. kändes inte bra. hon var inte min "typ" och inget hon sa kändes lixåm bekannt eller som något jag kunde känna igen mej i. hon verkar vilja ha allt till att jag står för nära mina närstående att jag måste frigöra mej osv. håller inte med där. jag bor tex 45 mil hemmifrån. jag hade förstått om jag fortfarande bodde kvar i mitt flickrum hemma. nej, jag borde nog träffa någon annan. någon som man känner sej trygg med och som man känner att man "tror" på. psykologin har ju olika "skolor" och olika "tro" så det är inte alls konstigt att alla inte passar alla. jag tror eller nej jag VET att mina problem beror på ett mkt stort kontrollbehov. mkt stort. för stort. orimligt stort. och jag måste jobba med att acceptera att man inte kan kontrollera allt. jag har fått utskriven medicin men jag vet inte om jag vill ta den. jag ska fundera lite och dessutom se om man kan få prata med en psykolog ur någon annan "lära" inte bara nöjja sej med första bästa när det inte känns bra, å inte bara "inte bra" utan riktigt dåligt.
kerstin var med under besöket och hon var så duktig så. övade dock lite på sina ill-tjut men men vad göra haha, gilla läget, och hålla för öronen haha...

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: