god morgon!

     Publicerat: 2011-01-26 Kl: 09:43:38 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

titta, hon e på G att dricka själv till middagen :D

 

God morgon! oj sikken härlig natt! Kerstin somnde lätt igår när markus la henne, hon hade sovit så lite på eftermiddagen så hon var la jättetrött men sedan var hon klarvaken när jag kom hem, å låg helt tyst i sin säng med fötterna vid huvudänden å höll i sin kudde som om hon läste tidnigen haha. la henne tillrätta å sen låg hon vaken i typ 20min helt tyst där på sidan, men så plötsligt sov hon.ja, vet inte vad hon pysslade med. efter det sov hon iaf utan minsta pip till 6, åt, å sov nu till 9.30. göttans.

 

idag ser schemat ut som följer. åka till sönder å hämta gåstolen (som inte blev av i måndags) och efter det ska jag åka ut till jobbet på personalmöte. ja, jag och kerstin och hundarna :D

 

så ha en fin dag alles out there!!

Postat av: Helena

åååh så söt! :)

2011-01-26 @ 15:36:11
URL: http://minbebis.com/blogg/augustimamma

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: