lördag

     Publicerat: 2011-01-22 Kl: 17:09:29 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer



God eftermiddag på er. sitter å pöser i soffan mätt som få medans kerstin sover eftermiddag. idag har jag mest gått runt och funderat på vad jag skulle göra om jag vann 15 miljoner. jag skulle köpt en bil, en Honda CRV skulle jag köpa, automatväxlad med läderklädsel (luktar illa men hey! inget hundhår fastnar!) sedan skulle jag skaffa ett schysst boende, betala av  min csn-fjuttskuld, ge lite till välgörenhet, och se om mamma å pappa behövde nått å sen skulle jag spara resten och leva gott. men snabbt påminns man om att man inte har vunnit några pengar. ;)

idag har vi vart på promenad och så har vi handlat. kerstin har ätit lasange-puree idag. den var inte heeelt slät utan lite "bitar" nej inte bitar, men den var typ ojämn, fattar ni? haha. men det gick bra hon älskar det! dessutom verkar magen ha ordnat till sej. jag sa ju det, magen måste få chansen att vänja sej! :)

i natt sov hon riktigt bra. hon tog en stund på sej att somna men jag behövde inte gå in till henne en enda gång, utan hon vände runt, pratade å grejjade men somnade efter typ 10min, själv. duktig tös. vet ni att en av "mina" augustimammor kör nu på mitt å krestins schema, funkar det att få adde att få lite struktur i vardagen kommer vi utnämna den till "sofia metoden" och så kan vi kasta anna wahlgren i sophinken där hon hör hemma, visst? hahaha...

"sofia metoden - för att det är beigt med barn som inte har rutiner"

/minna har redan döpt min kommande bok.

Postat av: Filippa

Jag fick Anna wahlgrens bok i födelsepresent i julas och den har hjälpt mig tycker jag, även om jag har ändrat lite själv =) Ens egen teori är alltid den bästa.

2011-01-22 @ 18:00:53
URL: http://minbebis.com/blogg/labellavita
Postat av: lip-minna

ja just nu andra natten verkar det ju som att jag kommer få äta en blöja och du kommer få skriva en bok! :P

2011-01-22 @ 21:45:53

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: