tummen upp

     Publicerat: 2011-01-28 Kl: 20:36:49 | I kategori: Vardagsprat | 2 kommentarer


GILLAS! Testade 60ml nu på kvällen å sen fick hon vanlig ersättning. Hon slukade det kvickt iaf :) Så imorgon blir det 50/50, så magen får vänja sej. Jag vet att vällingen är från 6mån, men vi fuskar med 2 veckor, då jag vet många som gett välling före 6mån ålder. Hoppas hon ska stå sej bra på natten =)
Postat av: Grynet

Välling är bra grejer! :)



2011-01-28 @ 21:01:28
Postat av: Emma

Nico åt vällingen med god aptit i två dagar men efter det har han bara tvärvägrat dricka den. Helskumt. Vet inte vad som gick fel.

2011-01-28 @ 21:20:40
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: