shoppelishopp

     Publicerat: 2011-01-30 Kl: 15:03:54 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Dagens shopping!

idag har jag vart å köppt lite nytt till Kerstin. det hon faktiskt behövde var ett nytt gäng byxor. hon har stl 62 nu men snart är det dax att byta ut dom. (de flesta 62 bodys har vi nu lagt undan, dom passar ännu okej, men vi kör 68 nu). Köpte dock inga 68 byxor utan hoppade en stl och köpte 74. hjälp vad stort det låter haha! så kan hon ha 62 ett litet tag till å sedan får hon ha 74:orna. det är så bra med velourbyxorna på lindex eftersom man kan kan vika upp å ner muddarna! så nu hon iaf byxor i de flesta färger (blå, rosa och cerice har vi). köpte åxå ett par till jeans (eller det är mjukisar som ser ut som jeans) för dom vi har nu är såå söta å bra så likabra å ha ett par större med :). sedan kunde jag inte låta bli en cerice och en grön body på H&M och inte heller dom randiga byxorna ;) Så nu har hon så hon klarar sej ett tag till!
Postat av: Emma

Imorgon skall jag med shoppa bebiskläder :)

2011-01-30 @ 17:47:08
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: