Nico och Kerstin

     Publicerat: 2011-01-03 Kl: 18:28:56 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

idag har vi varit hos Emma och Nico på Orust och hälsat på! SÅÅÅÅ trevligt och fan att man bor så långt bort... hade gärna stannat massor med längre men ville hem innan det vart allt för mörkt på orusts småvägar. Har nu tragglat mej igenom göteborgs rusning och är hemma igen. Kerstin skötte sej bra frtm när hon tillslut blev övertrött och jag tyckte "men sooov då" medans kerstin skrek så rutorna skallrade.. tills jag kollade på klockan å insåg att hon behövde äta haha, hm så kan det gå, tiden går fort när man har roligt! då åt hon och somnade mitt i maten sötungen...

Tog lite bilder och dom kommer här:



Lite suddigt, och hållningen kan lämnar ju lite över att önska, men söta e dom ;)


Hålla handen <3


Nico imponerade stort när han höll flaskan själv, sikken kille!


Såhär ser man ut när mamma äntligen fattat att man ville ÄTA innan man sov.
mamman som inte kan kolla på klockan innan hon envisas med "sov då kerstin"
SUCK!
Postat av: Emma

Åh våra små sötisar :) Var jättekul att ha er här! :)

2011-01-03 @ 19:41:54
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Theres

Vad mysigt! :) Är de i liknande ålder?

2011-01-03 @ 19:49:57
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

Ja visst är det sjukt! :D Tiden får gärna stanna upp lite.

2011-01-03 @ 19:58:39
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: