namnplanch!

     Publicerat: 2011-01-11 Kl: 22:28:00 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer

idag har jag fått min namnplanch från annaform! jag måste verkligen tippsa om hennes superfina plancher. hon har ett jätteöga för design tycker jag och är superduktig! så kolla in vettja! HÄR! (det är även hon som gjort min bloggdesign) :)

Postat av: Magda

Verkligen jättefin! ska genast klicka på "här" knappen.

2011-01-12 @ 00:23:19
URL: http://minbebis.com/blogg/magda/
Postat av: sawiik

Åh, det måste jag kolla in. Vill ha nåt sånt till Loves rum. :) Jättefin var den.



Då ska jag påpeka det när dem ringer om Nisses provsvar. Jäkligt surt att de säger så då om det går. Vi har varit otaliga vändor med Nisse, har säkert lagt 15.000 kr på han på ca 3 år.

2011-01-12 @ 00:59:53
URL: http://www.minbebis.com/blogg/sawiik
Postat av: Theres

Hoppas det blir bättre nu då. Hon får ju nästan den sömnen hon ska också enligt det "normala". Dock behöver hon kanske inte sova mer än 14 timmar heller! Alla barn är ju olika. Signe sover också 14 timmar per dygn ungefär. Ibland 15 och ibland 13.



Hyran med el och parkering går på 6000 ungefär. Lägenheten är dessutom ingen dröm direkt...!

2011-01-12 @ 10:46:19
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: