morning på er

     Publicerat: 2011-01-31 Kl: 11:26:01 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


Kerstin sitter helt förstenad och lyssnar på Malou på 4an haha...

mörrn! ännu en bra natt, jösses som hon sover nu lillfisan, inte ett knyst om natten.
SKÖNT. men idag serverade jag frukost vid 6, men det gör mej inget alls. sedan väckte jag henne vid 9. å nu ska hon snart sova igen. ladda lite inför bebisträffen i eftermiddag. dock är hälften sjuka så vi blir bara fyra... istället för 9-10... 3 bebisar då en mamma kommer utan bebis som är snorig. men men tre bebisar är iaf te bebisar och det är inte illa det heller. ska bli jättetrevligt iallafall! innan dess ska jag hämta MAM-napaprna som kom förra veckan tjoho!

mustaschrapport lyder att jag slapp prickar men att överläppen är aningen sträv :P
Postat av: Emma å Moa

Åh nej du får inte raka överläppen den ska vaxas annars kan det bara bli mer å istället för fjun blir det hårda strån :( ( är hudterapeut å vaxning e super jag lovar)

2011-01-31 @ 23:06:26

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: