läsa bok :)

     Publicerat: 2011-01-06 Kl: 19:45:29 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer



Go kväll på er! blir mkt bilder nu, för vi gör ju inte så mycket mer än att leka på golvet haha... inte så mycket att förtälja. idag blev plötsligt den här "boken" rolig tyckte kerstin, hon bäddrar tillåmed i den! den är från IKEA och jättesöt med massa små detaljer (som nån stackare suttit och sytt för 1kr timmen är jag rädd? eller?)

nåväl... idag är det torsdag (no shit?) och imorgon är det fredag (smart). och imorgon ska jag och kerstin hälsa på linda och jenny  ute i tosseryd och senare på kvällen ska jag träffa en gammal klasskompis, malin. ännu senare kommer markus hit, och det ser både jag och kerstin fram emot <3

hoppas ni haft en fin dag!
Postat av: Sandra

Åh vilken rolig bok. Får ta och kika efter en sån nästa gång jag är på IKEA :)

Vilken fin och mysig blogg du har också!

2011-01-06 @ 21:47:41
URL: http://fluffigarosamoln.blogspot.com/
Postat av: Emma

Har också velat köpa den boken.. ser ut som något Nico skulle gilla. Så söt och smart hon ser ut när hon ligger där och "läser" :)

2011-01-07 @ 08:04:34
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja visst är den fin! Det tycker jag absolut du ska göra. Den är stabil och lätt att köra. Kanon! :)

2011-01-07 @ 11:59:12
URL: http://fluffigarosamoln.blogspot.com/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: