hoppgungefrälst?

     Publicerat: 2011-01-28 Kl: 12:54:00 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer


ni får vända skärmen...  ;)

Jahapp då har Kerstin fått smak på hoppgungan! Vi fick låna Edvards över helgen för å testa. Så jag får väl åka till babyproffsen och handla en i helgen. Detta är första gången hon provar och hon har redan börjat fatta grejjen, så ett par gånger till i den där så studdsar hon väl ordentligt!

Ni som kan, ska man höjja upp den? eller ska det vara så? har ingen aning :S
Postat av: Annelie

Vad kul att hon gillar den! Då blev mamma 300kr fattigare! (Kolla även blocket, där finns för typ 50-100kr!!) Jag skulle nog höja den lite så hon får kämpa lite mer! Typ så att fötterna e ordentligt i och bara lite böjda ben! Kram!

2011-01-28 @ 14:11:19
Postat av: missja

Om du höjer upp den så att hon är lite mer uppe så behöver hon inte jobba lika mycket för att lyckas få till hopp osv. Jag har haft mina barn i hoppgungan så att de typ står på tå. När de då rör sig får de stor effekt av rörelsen och det lockar till mycket aktivitet.



Testa även att låta henne ha en spegel framför sig när hon är i den, många bäbisar uppskattar sin låsaskompis massor :D

2011-01-28 @ 22:04:51
URL: http://missja.bloggplatsen.se/

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: