hallå ja?

     Publicerat: 2011-01-04 Kl: 22:47:32 | I kategori: Vardagsprat | 3 kommentarer


Postat av: Emma

På min blogg är det bara du, min mamma och en tjej till som kommenterar regelbundet... nyfiken på vilka de andra är..

2011-01-04 @ 22:55:28
URL: http://hemmahosknyttet.blogg.se/
Postat av: Kia | Hundliv och Bloggdesign

Jag läser varje inlägg, men har inte så mycket att kommentera om Kerstin tyvärr. :P Men jag tror att du har bra koll på läget, och med svininfluensan här och där gör du nog rätt i att vara lite hönsmamma.

2011-01-04 @ 23:30:50
URL: http://kiapalmang.com
Postat av: Belliz

Hejhej, jag har inte varit inne här på ett par dar, så missade bl.a bakterieinlägget. Jag undrar också vilka som kikar in på min blogg, det är ju ändå 20-50 läsare om dagen, men jag vet bara vilka några är, många "tjuvkikare"!



Ang virus och bakterier, så är jag restriktiv med vad Robin utsätts för. Han var förkyld en gång och det var jättejobbigt, suga snor och ha svårt att andas hela tiden.. så jag undviker rusningstrafik, stora shoppingställen, förkylda vänner mm. FÖrkyld kan han få bli sen när han kan andas med munnen och snyta sig!

2011-01-05 @ 15:21:45
URL: http://www.belliz.net

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: