grattis!

     Publicerat: 2011-01-22 Kl: 13:26:21 | I kategori: Övrigt | 2 kommentarer

"fan stickan, va inte så jävla positiv, tänk på att du är svensk!"

Denna morgon skrapade en vän till mej tillika min chef fram högsta vinst på TRISS i nyhetsmorgon. 50 lakan i månaden i 25 jävla år! fatta! 15 miljoner ta me fan! oh lala! gud jag satt å grina när han skrapade antalet år. jag hade missat att han skulle vara med (mammaledig=missa allt spännande på jobbet) så jag hann bara se åren och inte summan. FY FAN! det är sjukt! man är ju as-glad men samtidigt en "smula" avis. JAG VILL ÅXÅ VINNA 15 MILJONER! men man kan inte vara annat än glad. men den lilla svensk-genen måste ju få träda fram åxå. fan. det borde vart jag, och det borde ju eliminera chansen att man själv drar storvinsten nån gång? haha hm, måste kanske börja köpa lotter först om det ska ske ;) så festligt åxå att han lyckades pricka in detta när Alex Schulman är gäst i studion, eftersom han avskyr denna människa! haha!

GRATTIS FREDRIK!

Postat av: Theres

Jaha, ja men det såg jag ju! Helt sjuuuuuukt!!!

2011-01-22 @ 15:38:23
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres
Postat av: Theres

En smula avis haha.. Jadu..! Tänk om man vann så mycket. Det är ju egentligen helt ofattbart.

2011-01-22 @ 15:39:14
URL: http://minbebis.com/blogg/mariatheres

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: